divendres, 11 de juny del 2010

FOTOS HISTORIQUES DEL FERRE. CADETS TEMPORADA 1991-92.


Ens han enviat una altra foto de un equip de fa temps, aquesta es dels cadets de la temporada 1991-92, que formaven un bon equip, bastants d'ells jugadors que van fer campions de juvenils després, i que aquest any van estar lluitant per es campionat de lliga.
Els de sa foto son:
DALT: Antonio Jose (e.p.d), Dani Ballesteros, Michel Mir, Toni Coll, Pere Pons, Antonio Martínez (entrenador), Toni Martínez, Samuel Carreras, Sito Pons, Jesule, Pere Coll i Joan Morlá (delegat).
BAIX: Javi Boza, Toni Ballesteros, Joan Pons, Serín Janer (e.p.d), Oscar Zamorano, Lluc Pons, Dani Martí, Tolo Pons, Martí Barber i Manolo Monerris.

1 comentari:

julio miralles ha dit...

Felicitats per la pàgina!

He vist a un company meu de la universitat, en Lluc Pons. També vaig estudiar amb el seu germà Joan. Fa dies que els busco per afegir-los a Facebook ja que quan vem estudiar junts no hi havia mòbils i vam pedre el contacte. És possible que em feu arribar el seu correu? us ho demano per què crec que segur que us coneixeu tots al poble i em faria molta il-lusió contactar amb ells desprès de més de 10 anys. Gràcies
el meu correu és jcmsoria@gmail.com